Teleprodaja

Naš segment teleprodaje odvija se na dvije lokacije u Hrvatskoj: Kninu i Splitu.
Većina našeg poslovanja odnosi se na prodaju usluga HT-a, dok ostali poslovi koje radimo uključuju istraživanje tržišta, ankete, dolazne pozive te digitalni marketing.Trenutno imamo 30 zaposlenih agenata te 40 studenata. Do kraja 2019. godine planiramo povećati tu brojku na 70 agenata.

Raspolažemo prilagođenim ICT rješenjima te visokim softverskim i hardverskim standardima

Misija
U svojem poslovanju nastojimo predstavljati standard, biti mjerilo kvalitete i profesionalnosti; korisnicima prvi izbor za kontakt, zaposlenima poželjan poslodavac te poslovnim subjektima pouzdan partner. Vrijednosti na kojima temeljimo naš uspjeh jesu profesionalnost, uslužnost, povjerenje, dostupnost te prije svega razumijevanje potreba naših partnera i klijenata.
Vizija
Svakom novom projektu pristupamo individualno te s visokim stupnjem entuzijazma. Na važnosti dajemo svakom pojedinom segmentu poslovanja jer je naš temeljni zadatak podizanje prodajnih rezultata u kojima neprestano postižemo vidljivi rast te kvalitetno pružanje usluga našim krajnjim korisnicima.

Usluge kontaktnog centra

Odlazni pozivi

Podrazumijevaju kontaktiranje korisnika putem telefona prema zahtjevima naših klijenata s ciljem:

  • telemarketinga, nazivanja kupaca te ponude proizvoda i usluga klijenta
  • nadopunjavanja i ažuriranja postojećih ili stvaranja novih baza podataka
  • istraživanja tržišta anketiranjem odabranog uzorka kupaca/korisnika u kratkom roku
  • otvaranja prodajnih kanala
  • poziva koji slijede slanje pisanih materijala
  • potvrda prisustva prethodno pozvanih sudionika skupovima i priredbama organiziranih od strane klijenta
  • prikupljanja donacija za dobrotvorne udruge
  • brige o korisnicima (zahvale, provjera zadovoljstva uslugom i proizvodima, promotivne akcije)

Dolazni pozivi

Prihvaćanje i obrada dolaznih kontakata, prije svega telefonskih poziva te email, fax i SMS/MMS poruka sa ciljem:

  • pružanja i prikupljanje informacija o proizvodima i uslugama klijenta (korisnički telefon, 01 ili 0800)
  • pružanje servis-informacija korisnicima te pružanje pomoći korisnicima pri korištenju klijentovih proizvoda i usluga (help desk)
  • podrška marketinškim akcijama i nagradnim igrama
  • prikupljanje narudžbi, podrška prodajnim akcijama
  • prijave za kviz i glasovanja
  • preuzimanje poziva tijekom preopterećenosti u radno vrijeme ili izvan radnog vremena
  • rezervacija kapaciteta klijenta (hotelski, konferencijski…),
  • virtualna sekretarica/asistent,
    primanje fax i e-mail poruka te prosljeđivanje prema prije programu usluge